Sprawdzone ciasta na komunię II

Witam Was ciepło i jak co jakiś czas zapraszam na przegląd ciast wykonanych przeze mnie na specjalne okazje. Dziś są to wypieki na uroczystość I Komunii. Starałam się dobrać przepisy tak, aby ciastom niestraszne były majowe upały, a one same dobrze się prezentowały na stole i były w sam raz na wysokość:) Część przepisów już znacie, więc odsyłam Was do linków, a kolejne przepisy już niebawem:) Udanych wypieków!
Lista ciast:
Ciasto Owocowe Trio
Ciasto Czeko-latte
Sernik  z ziemniakami

Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Smakowicie wyglądają te ciasta szczególnie podoba mi się te z galaretką . Czekam na przepis

    OdpowiedzUsuń
  2. Mariolciu, Mistrzynio! Szkoda, że mieszkasz tak daleko, na moje wesele byłoby jak znalazł ;)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglada i na pewno tak smakuje 😋

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.Wszystkie wyglada bardzo apetycznie ale jestem zainteresowana tym z galaretka Prosze o przepis ..😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj 🙂 dziękuję pięknie, przepis znajdziesz tutaj https://znowcosupieklam.blogspot.com/2016/08/ciasto-owocowe-trio.html?m=1
      Pozdrawiam serdecznie Mariola 😘

      Usuń